Prisijungti
4.6

Užsisakiau prekes, bet negaliu jų matyti savo pirkinių krepšelyje. Kodėl? Ką turėčiau daryti?

  1. Maloniai Jūsų prašome pirmiausiai įsitikinti, kad pirkinys buvo išsiųstas iš parduotuvės ir sėkmingai pristatytas vienu iš mūsų suteiktų adresų.
  2. Pasitikrink, ar parduotuvė tau atsiuntė siuntos stebėjimo (tracking) numerį, kurį naudodamas gali sekti savo prekes. (Visada rekomenduojame rinktis pristatymo būdą, kuris suteiktų galimybę stebėti krovinį. Nepaisant to, kad tai gali kainuoti šiek tiek brangiau, tavo ramybė to verta.)
  3. Jei tavo prekės buvo pristatytos, bet pardavėjas suklydo nurodydamas unikalų tavo apsipirkimo adresą - saugosime jas kaip neatpažintas prekes.
  4. Prašome Jus susisiekti su mumis ir atsiųsti visą turimą informaciją, kad kuo greičiau galėtumėme Jums padėti. 

 

Kontaktai

Turite daugiau klausimų? Susisiekite su mumis ir atsakysime į visus Jūsų klausimus

Lankantis Eshopwedrop.lt tinklapyje bus naudojami slapukai. Daugiau informacijos dėl duomenų apsaugos galite rasti čia: Privatumo politika

General - October
General - October
Prašome palaukti, kol patvirtinsime Jūsų pašto kodą