Užsisakiau prekes, bet negaliu jų matyti savo pirkinių krepšelyje. Kodėl? Ką turėčiau daryti?
- Maloniai Jūsų prašome pirmiausiai įsitikinti, kad pirkinys buvo išsiųstas iš parduotuvės ir sėkmingai pristatytas vienu iš mūsų suteiktų adresų.
- Pasitikrink, ar parduotuvė tau atsiuntė siuntos stebėjimo (tracking) numerį, kurį naudodamas gali sekti savo prekes. (Visada rekomenduojame rinktis pristatymo būdą, kuris suteiktų galimybę stebėti krovinį. Nepaisant to, kad tai gali kainuoti šiek tiek brangiau, tavo ramybė to verta.)
- Jei tavo prekės buvo pristatytos, bet pardavėjas suklydo nurodydamas unikalų tavo apsipirkimo adresą - saugosime jas kaip neatpažintas prekes.
- Prašome Jus susisiekti su mumis ir atsiųsti visą turimą informaciją, kad kuo greičiau galėtumėme Jums padėti.
Bendri klausimai
Apie paskyrą
Mano užsakymai
Kokie yra didžiausi leistini matmenys vienai siuntai?
Užsisakiau prekes, bet negaliu jų matyti savo pirkinių krepšelyje. Kodėl? Ką turėčiau daryti?
Kaip galiu stebėti savo pirkinių judėjimą ir sužinoti kada jie atvyks į pagrindinį sandėlį Varšuvoje?
Kada mano pirkiniai gauti asmeniniu apsipirkimo adresu išvyksta į pagrindinį sandėlį Varšuvoje?
Ar mano siuntinį gali atsiimti kitas žmogus?
El. parduotuvės
Ar galiu lengvai sulyginti patikusios prekės kainą tarp įvairių parduotuvių?
Ar galiu pirkti iš kitų internetinių parduotuvių, kurios nenurodytos EshopWeDrop parduotuvių sąraše?
Kodėl verta pirkti Europos elektroninėse parduotuvėse?
Parduotuvė UK (Ebay, Amazon, kita) nepriima telefono numerio. Ką daryti?