Prisijungti
4.6

Kas yra EDee?

Kas yra EDee?

EDee yra automatinė pristatymo sistema, kuri suteikia galimybę klientams gauti savo siuntinius net neprisijungus prie EshopWedrop sistemos daugiau nei vieną kartą.

Ką reiškia automatinis užsakymų formavimas?

Aktyvavus EDee – automatinę pristatymo sistemą – užsakymai Jūsų siuntiniams bus generuojami ir ruošiami automatiškai, remiantis Jūsų išankstiniais nustatymais, kuriuos rasite savo asmeninėje EshopWedrop paskyroje.

Ar privalau naudotis EDee sistema?

EDee yra neprivaloma paslauga. Jūs galite rinktis, ar norite naudotis šia paslauga, o aktyvuoti ją galite savo asmeninėje EshopWedrop paskyroje, nemokamai!

Jei nusprendėte aktyvuoti EDee, tuomet Jums reikia prisijungti prie savo paskyros, atsidaryti skiltį „Mano siuntiniai“ ir užpildyti visus pristatymo/atsiėmimo duomenis Jūsų ateities užsakymams. Remiantis šia informacija bus formuojami užsakymai. Atisakyti EDee galite bet kuriuo metu, prisijungus prie savo paskyros.

Pastaba: net jei nusprendėte nesinaudoti EDee paslauga, Jūsų siuntiniai bus sėkmingai pristatyti į Vilniaus sandėlį, taigi EDee nedaro jokios įtakos siuntiniui judėjimui.

Ar galiu aktyvuoti EDee jei šiuo metu turiu siuntinių savo paskyroje?

Edee aktyvuoti galite, tačiau EDee veiks tik tiems siuntiniams, kurie bus užregistruoti į Jūsų paskyrą po EDee aktyvavimo. Tad jei EDee aktyvavimo metu Jūsų paskyroje jau yra siuntinių, jiems užsakymas automatiškai nebus suformuotas.

Pagalvojome ir apie tai! EDee Jūs galite aktyvuoti ir jau registruotiems siuntiniams, tik tai padaryti reikės kiekvienam siuntiniui atskirai, rankiniu būdu, prisijungus prie savo EshopWedrop paskyros.

Kaip veikia EDee?

EDee suteikia galimybę iš anksto pasirinkti siuntinių pristatymo/atsiėmimo bei apmokėjimo būdus, kuriuos norėsite naudoti visiems savo sekantiems užsakymams. Pasirinkimą reikia išsaugoti vos VIENĄ kartą, vėliau visais Jūsų užsakymais pasirūpins EDee, remiantis Jūsų nustatymais, kas kartą nelaukiant Jūsų patvirtinimo!

Pavyzdžiui: Jei Jūs iš anksto nurodysite, kad norite siuntinių pristatymo į namų adresą, o už siuntinius apmokėsite grynaisiais kurjeriui, vėliau EDee visus Jūsų užsakymus formuos remiantis šiais nustatymais. Jums nereikės prisijunti prie savo paskyros ir patvirtinti. Liks tik laukti kurjerio skambučio.

Kaip aktyvuoti EDee?

Pirmas žingsnis à Atsidarykite asmeninę EshopWedrop paskyrą ir atsidarykite skiltį “Mano siuntiniai”.

Antras žingsnis à Paspauskite, kad norite įjungti EDee

Trečias žingsnis à Pasirinkite ateities siuntinių pristatymo/atsiėmimo bei apmokėjimo būdus, kuriuos norėsite, kad naudotų EDee

Ar yra numatytas maksimalus siuntinio dydis automatiniam pristatymui?

Nėra numatytas maksimalus siuntos dydis, nebent Jūs pasirinkote, kad Jūsų siuntiniai būtų pristatyti į Click & Collect (paštomatai ir siuntų atsiėmimo taškai). Jei Jūs pasirinkote vieną iš Click&Collect būdų, bet gausite siuntą, kuri bus didesnė ir negalės būti pristatytą į siuntos tašką ar paštomatą, tam atvejui EshopWedrop sistemoje Jūs galite pasirinkti ir antrinius siuntinių pristatymo nustatymus. EDee pirmiausia tikrina užsakymo formavimo galimybes pagal pirminį pasirinkimą, jei siuntos matmenys ar svoris neleidžia naudoti pirminio varianto, EDee naudoja antrinį Jūsų pasirinkimą.

Maloniai prašome pasitikrinti kurjerių apribojimus pristatymui į atsiėmimo punktus.

Kas bus jei aktyvuosiu EDee ir pasirinksiu apmokėjimą grynaisiais?

Jei pasirinkote mokėjimo būdą „Apmokėjimas atsiimant“, EDee suformuos užsakymą už Jus, o Jūs galėsite atvykti į mūsų Vilniaus sandėlį ir apmokėti užsakymą vietoje grynaisiais arba kortele.

Nepamirškite, kad pasirinkus pristatymo į namus paslaugą su apmokėjimu grynaisiais kurjeriui, yra taikomas papildomas mokestis. Visus įkainius galite rasti mūsų kainyne.

Ką daryti, jei aktyvavus EDee paaiškėjo, kad vienas iš siuntinių turi būti pristatytas kitu adresu? Ar galima pakeisti nustatymus vienai siuntai?

EDee nustatymų vienai siuntai pakeisti negalima. Jei aktyvavus EDee paaiškėjo, kad vienas iš siuntinių turi būti pristatytas kitu adresu nei įprastai, Jūs galite išjungti EDee vienai siuntai. Tai padaryti galite skiltyje „Mano siuntiniai“, paspaudus ant EDee ikonėlės šalia pasirinkto siuntinio. Tokiu atveju, šiai siuntai EDee nesugeneruos užsakymo, tą padaryti galėsite siuntiniui atvykus į Lietuvą, rankiniu būdu.

Ar aš būsiu informuotas apie savo siuntinio judėjimą, jei pasirinksiu aktyvuoti EDee?

Taip, kaip įprasta gausite visus pranešimus apie siuntinio judėjimą, atvykimą, užsakymo suformavimą bei laišką, kad Jūsų siuntinys buvo perduotas kurjeriui arba yra paruoštas atsiėmimui Vilniaus sandėlyje.

Ar galiu pasirinkti užsakymų apmokėjimą bankiniu pavedimu naudojantis EDee?

Taip, žinoma. Tokiu atveju EDee suformuos užsakymą Jūsų vardu pagal pasirinktą atsiėmimo/pristatymo būdą, tačiau nepamirškite, kad siuntinius atiduoti Jums ir išsiųsti su kurjeriais galime tik po to, kai bus gautas mokėjimas už paslaugas. Negavus mokėjimo, siunta liks Vilniaus sandėlyje. EDee negeneruoja automatinių pinigų nuskaitymų.

Ar EDee tinkamas man?

EDee yra puikus pasirinkimas Jums, jei norite užsakymų formavimą paversti paprastu ir greitu. Tai reiškia, kad Jums nereikės kiekvieną kartą gavus siuntą jungtis prie savo paskyros ir formuoti užsakymus. Pilna informacija apie siuntinių judėjimą Jums, kaip įprasta, bus suteikta elektroniniu paštu, taip pat bus matome Jūsų paskyroje.

Ar EDee pasirūpins mano siuntiniais iš JAV?

Jei Jūs nusprendėte aktyvuoti EDee ir siuntiniams iš JAV, nepamirškite, kad EDee negalės už Jus pateikti muitinės informacijos. Tokiu atveju, Jums reikės jungtis prie savo paskyros ir užpildyti visus duomenis sėkmingam siuntos išmuitinimui. Po to, kai bus gauti visi reikalingi duomenys išmuitinimui, EDee pasirūpins Jūsų siuntinio išsiuntimu ir pristatymu pagal Jūsų pasirinktą atsiėmimo/pristatymo būdą.

Ar galiu aktyvuoti EDee jei laukiu daugiau nei vieno siuntinio?

Jei laukiate daugiau nei vieno siuntinio ir norite, kad jiems būtų suformuotas bendras užsakymas, EDee to padaryti negalės. Šiuo metu EDee gali suformuoti užsakymą tik vienai siuntai, o tai reiškia, kad jei gausite daugiau nei vieną siuntą, EDee suformuos atskirus užsakymus kiekvienai atskirai siuntai. Ateityje planuojame galimybę apjungti siuntinius ir naudojant EDee, tad sekite mūsų naujienas!

Ar galiu įjungti EDee vienai siuntai?

EDee negali būti aktyvuotas tik vienam siuntiniui. Jei siunta buvo užregistruota Jūsų paskyroje ir žinote, kad siuntiniui atvykus į Lietuvą, Jūs neturėsite galimybės suformuoti užsakymą, nes galbūt būsite užsienyje, Jūs galite atsidaryti skiltį „Mano siuntiniai“, įjungti EDee ir tada rankiniu būdu išjungti EDee tiems siuntiniams, kuriems užsakymą norėsite suformuoti atskirai. Tokiu atveju, siuntiniui atvykus į Lietuvą, EDee pasirūpins Jūsų siuntos pristatymu reikiamu adresu.

Ką daryti, jei nusprendžiau aktyvuoti EDee, bet vėliau supratau, kad tai ne man?

EDee įjungti ir išjungti bet kuriuo metu ir tiek kartų, kiek tik panorėsite. Jums reikia tik prisijungti prie savo EshopWedrop paskyros, atsidaryti skiltį „Mano siuntiniai“. Čia galite paspausti EDee įjungimo/išjungimo mygtuką.

Ar EDee yra nemokamas? Ar nėra paslėptų kainų?

Šiuo metu mes siūlome EDee paslaugą visiškai nemokamai, nes norime dar labiau tobulėti ir pasiūlyti savo klientams geriausias paslaugas. Kasdien gauname savo klientų įvertinimus ir komentarus, stengiamės į visus juos atsižvelgti, todėl ieškome geriausių sprendimų, kad mūsų paslauga būtų paprasta, patogi ir greitai. Tikime, kad EDee padeda siekti šio tikslo.

Kontaktai

Turite daugiau klausimų? Susisiekite su mumis ir atsakysime į visus Jūsų klausimus

Lankantis Eshopwedrop.lt tinklapyje bus naudojami slapukai. Daugiau informacijos dėl duomenų apsaugos galite rasti čia: Privatumo politika

BLACK FRIDAY 2024
BLACK FRIDAY 2024
Prašome palaukti, kol patvirtinsime Jūsų pašto kodą