Pagrindinis Klientų atsiliepimai

Patenkinti suteiktomis paslaugomis! Siuntos pristatytos gan greitai, informaciniai pranešimai aiškūs ir suprantami. Labai ačiū už visas konsultacijas!

Rita

"O kur rasti jusu sandelio ir kitu atsiemimo vietu darbo laika?" Mūsų atsiėmimo punktas Verkių g. 36, Vilniuje dirba darbo dienomis nuo 9 iki 19 val, penktadieniais nuo 9 iki 16 val. Venipak atsiėmimo punktų darbo laiką galite rasti čia.

Indre

"Ankščiau siųsdavaus per "pirkanglijoje.lt" nebuvo problemu, viskas aiskiai, ir patogiai. dabar matau tipiska lietuviskas versla. Zinuciu gaunu dauk, o siunta keliauja 2 svaite is uk. Nelabai suprantu, nejaugi apsimoka mano siuntini 2 svaies sandeliuot ir kodel as uz tai turiu moket, nes juk kaskas uz tai turi moket." Ačiū už pastabas, stengiamės gerinti darbą ir siekiame tobulėti. Labai atsiprašome už klaidas ir nepatogumus.

Gintaras

"Perkant per pirkanglijoje.lt mokėdavom pakuotės formavimo mokesti bet smulkios siuntos ateidavo tvarkingai supakuotos i viena didesnę pakuotę, kiek pamenu mokestis ir buvo įvestas už pakavimo išlaidas. Dabar moku papildomai tuos pinigus ir gaunu krūva smulkių palaidų siuntų, kurias dar turiu laukti kol Venipak darbuotojas suras terminale. Tai mano požiūriu arba čia eshopwedrop apgaulė arba eshopwedrop nemoka taip gerai dirbti kaip pirkanglijoje.lt" Ačiū už komentarą. Patiksliname, kad pakuotės formavimo mokestis yra mokestis, taikomas už siuntos administravimą nuo siuntos priėmimo iš kurjerio iki jo atidavimo klientui. Suteikiame galimybę siuntas gauti iš keturių skirtingų šalių ir visas jas atsiimti kartu, todėl mokestis didesnis. 

Monika

"o kur kainos ? nerandu puslapyje po apsijungimo." Ačiū už klausimą. Kainas galite rasti čia puslapio apačioje, skiltyje "Taisyklės ir sąlygos".

Valdas

"Kartais keistai prekės iškeliauja. Dvi prekės užsienio sandelyje, o į Lietuvą iškeliauja tik viena... Reiškia eisi pasiimti prekių dar savaite vėliau, ir jei kils kažkokių problemų su preke - kapsi brangios dienos kada gali prekę grąžinti." Ačiū už pastabą. Labai atsiprašome dėl visų nepatogumų ir vėlavimų. Labai stengiamės, kad ateityje tokių problemų nebūtų.

Žygimantas

Siunčiausiu 2 siuntinius iš Anglijos. Pirmasis buvo kiek pakibęs, bet tuo metu vyko įmonių susijungimas tai atleistina :) Malonus bendravimas, atsako į el.laiškus, siuntiniai atvyko - viskas puiku. Ačiū labai! Ir toliau naudosiuos Jūsų paslaugomis. Sėkmės

Donatas

Natalija rašo: “Pirmus du siuntinius iš Lenkijos gavau labai greitai, bet jau 12 dienų laukiu siuntinio iš Lenkijos ir nesulaukiu :(” Natalija, dėkui už atsiliepimą. Ar turite siuntos sekimo numerį iš pardavėjo? Visada galite patikrinti koks siuntos statusas. Jei kažkas dėl to neaišku – skambinkite arba rašykite, padėsime.

Natalija

Puikus aptarnavimas, Lietuvoje informuojama apie kiekvieną statuso pasikeitimą. Man buvo tik viena problemėlė – nurodytas Kauno Venipak terminalo adresas klaidus, nes siaubinga pastatų numeraciją. Reikėtų nurodyti, kad terminalas yra Urmo bazėje Baltoje galerijoje. Ten, savo ruožtu, reikėtų didesnės, geriau matomos iškabos. Gerų metų komandai.

Romas

Likau be galo patenkinta paslaugomis! Nuo užsakymo akimirkos Lenkijoje iki siuntos atsiėmimo Vilniuje praėjo 5 d.d. Paprasta, greita, patikima ir patogu. Ačiū!

Sandra

Esu labai patenkinta jusu paslaugomis. Viskas profesionaliai. Rekomenduoju!!!

Elzbieta

Adelė rašo: “Viskas būtų be priekaištų, bet kai pradėjo prekes išdavinėti per VeniPak’ą -užtrunka kelias dienas.Atrodo siunta jau seniausiai Lietuvoje, o dar praeina kelios dienos, kol gali ją pasiimti. Pasiilgau to laiko, kai prekės atkeliaudavo per Greitąjį kurjerį . O šiaip viskas liuks-šaunuoliai !” Ačiū už komentarą ir įvertinimą. Perkėlėme sandėlį į užsienį vartotojų patogumui, nes: užmiesčio sandėlyje yra galimybė priimti didesnio dydžio siuntas. siuntos dabar išduodamos ne tik Vilniuje, bet ir daugelyje kitų miestų.

Adelė

“Kodėl sujungiant dvi siuntas, kaina skaičiuojama ne pagal bendrą abiejų siuntų svorį, o tik Jums žinomomis formulėmis? Nusivyliau…  ” Mintautai, dėkui už klausimą. Formulė yra vieša: pagal bendrą svorį + 0,90 eur už kiekvieną papildomą pakuotę. Jei siunta yra didelė – prisideda antkainis už papildomus gabaritus (aprašytas kainų puslapyje, apačioje). Viskas, jokių kitų mokesčių 

Mintautas

Is pradziu bijojau taciau pasitikejau sia firma ir nenusivyliau! Viskas labao greitai ir patikimai! Be to kainos labai geros  dar tikrai naudosiuos jusu paslaugomis. Didelis ACIU! sekmes darbuose 

Marija

“Pradejau naudotis nes mane domina pristatymas is Vokietijos.Uzsiregistravau ,gavau emaial su DE adresu.Nupirkau preke-po ko isaiskeja ,kad pasikeite adresas Vokietijoje ! Belieka suzinoti kur dabar mano naujas telefonas !!!xa xa Nebuciau paskambines ,tai galeciau dar prisipirkti i sena adresa.” Sauliau, Atsiprašome kad nuvylėme. Iškilo neeilinė situacija, dėl kurios negalėjome priimti siuntų Vokietijoje. Nors informavome visus klientus el. paštu bei paskelbėme informaciją bloge bei FB, deja gavome nusiskundimų kad ne visus klientus ši informacija pasiekė. Kviečiame pasinaudoti jau startavusiu nauju adresu Vokietijoje. Atsiprašydami, iki 2016 m. gruodžio pabaigos taikome nuolaidas siuntoms iki 35 kg.

Saulius

Siunčiau iš Lenkijos ir Anglijos – viskas puiku, likau patenkintas paslaugų kokybe. Rekomenduoju!

Michail

“Pagarba už tai, kad patvirtinote ne itin palankų mano komentarą! Ačiū už teisingą reagavimą. Gali būti, kad pratęsiu naudojimąsi jūsų paslaugomis (jau pabandžiau de krypties konkurentus ir imu jais abejoti). Tik nekeiskite dažnai adresų ir gal viskas bus gerai.” Martynai, dėkui už patikslinimą. Stengiamės adresus keisti kuo rėčiau – nors visgi deja pasitaiko nenumatytų aplinkybių.

Martynas

“Pries kazkiek tai laiko maciau ,kad Jus pristatote prekes is Vokietijos – norejau apsipirkti,deje negavau Vokietijos adreso…Sprendziant pagal paskutini atsiliepima nera jokios garantijos ,kad uzsakius preke nedings Jusu adresas . Bereikalo uzsiregistravau… Sekmes Jusu versle.” Ferdinandai, dėkui už atsiliepimą. Jau galite pasinaudoti nauju adresu Vokietijoje. Siuntimams iš Vokietijos (iki 35 kg) taikomos nuolaidos iki 2016 m. pabaigos.

ferdinandas

“Sveiki,labai nusivyliau sitos imones veikla.Maza to,kad siuntiniai is Vokietyjos ziauriai strygo tai vienas siuntinis isviso kazkur dingo.Vietoj to kad pranestu pirkejam kad su vokisku adresu yra nesklandumu buvo nutyleta.Dabar bandau antra savaite surasti kur siuntynis.Kas dar neapsidegino tarkites is vokietyjos kad siustu tiesiai jum kainuos nedaug brangiau bet nebus problemu.” Lucjan, sveiki, dėkui už atsiliepimą. Atsiprašome  kad laikinai buvome sustabdę servisą iš Vokietijos. Dėkui kad kreipėtės į mus ir tiesiogiai. Tikiuosi šį klausimą išsprendėme.

Lucjan

“Jūsų įmonės paslaugomis pradėjau naudotis dėl siuntų iš Vokietijos. Viskas buvo gerai, naudojausi kelis kart, džiaugiausi. Tačiau, šiandien atsitiktinai apsilankęs puslapyje neberadau sandėlio Vokietijoje adreso, kainų taip pat. Tarsi nei nebūtų buvę… O prekės tai užsakytos (netikrinu kas kart, ~290 siuntų per kitas firmas gauta, bet tokio varianto nepasitaikė) ir jau pakeliui į adresą kur, pasirodo, nebus priimtos. Kad nėra galimybės gauti siuntų iš Vokietijos sužinojau tik pats paskambinęs jūsų telefono numeriu. Esu nepatenkintas ir nusivylęs, kad turiu atsiprašinėti siuntėjų, bandyti su jais komunikuoti ir pats ieškoti sprendimo kaip tas siuntas gauti. Variantas tiesiog gražinti prekę netinka. Be to įsigytos prekės parduodamos ne vienetais, o matuojamos tad pardavėjo požiūriu net ir gražinus ji sugadinta ir nuo to kenčia ir mano kaip pirkėjo reputacija. Tikiu, kad rasime kompromisą dėl transportavimo išlaidų ir tikiu, kad kritika bus priimta konstruktyviai (bent jau tinklapyje RAUDONAI trimituokit, kad “brangūs klientai nesiųskit dabar į Vokietiją!!!”, sms atsiųskit, nes negavau jokio laiško). Nes taip savo rankomis pasiųsti savo klientą pas konkurentus yra labai blogai.” Martynai, atsiprašome kad nuvylėme. Iškilo neeilinė situacija, dėl kurios negalėjome priimti siuntų Vokietijoje. Nors informavome visus klientus el. paštu bei paskelbėme informaciją bloge bei FB, deja gavome nusiskundimų kad ne visus klientus ši informacija pasiekė. Kviečiame pasinaudoti jau startavusiu nauju adresu Vokietijoje. Atsiprašydami, iki 2016 m. gruodžio pabaigos taikome nuolaidas siuntoms iki 35 kg. Taipogi, jei jūsų siuntos buvo grąžintos – prašome informuoti el. paštu, pateikiant siuntų sekimo numerį ir nuorodą į sekimą. Nukentėjusiems klientams pritaikysime 20 eur nuolaidą artimiausiems vežimams iš Vokietijos.

Martynas

Prekės atvyksta į LT greičiau nei tikiesi, tas net stebina  darbo organizavimas ir servisas 10 iš 10, rekomenduoju!

Ilja

“OHO, trinami atsiliepimai. Va čia tai pasišiukšlinote.” Atsiliepimai netrinami – tiesiog nepublikuojamas šlamštas ar nepageidaujama reklama.

TRINAMI ATSILIEPIMAI!!!!

“Nereikia teisintis įmonei. Jeigu ji save ir klienta gerbia, pati surinks siuntas arba kompensuos visus su jų nesėkme patirtus kliento nuostolius. Pvz. aš praradau tarp 40-100 eur + aiškinuosi kur yra mano atgal siųsta prekė už 145 Eur. Manau po visko paskaičiuosiu nuostolius ir prašysiu gražiuoju padengti. Teisinėje valstybėje gyvename.” Dėkojame už atsiliepimą. Prašome susisiekti asmeniškai – išsiaiškinsime kas būtent nutiko bei, jei tai nutiko dėl Eshopwedrop kaltės – susiderinsime dėl kompensacijos

Pritariu Artūrui.

Artūro atsiliepimas: “Pastoviai kažkokios nesąmonės. Tai adresas netikėtai pasikeičia… Tai pažymėjus, kad nori atsiimti kelias siuntas iš karto, tenka po vieną atsiiminėt (nes venipakas ne visas turi vietoje)… Tai tinklapis tvarkomas ir neįmanoma pranešt apie siuntinį… Tai dabar negaliu gauti siuntų iš Vokietijos, nes netikėtai, jie nebegali priimti siuntų Vokietijoje. O prekės jau užsakytos ir kurjeriai kelias dienas negali jų pristatyti pagal adresą (matosi pagal siuntos sekimo Nr.)… Dabar reikia pačiam rūpintis, kad siuntos būtų siunčiamos kitur, (gal net tiesiai į Lietuvą, bet už didesnę kainą) arba, kad pardavėjai grąžintų pinigus… Žodžiu, pasitikėjimas krenta vos ne po kiekvieno užsakymo. Niekada negali žinoti, kokie “bajeriai” vėl atsitiks.”   Artūrai, atsiprašau kad nuvylėme. Deja teko sustabdyti servisą iš Vokietijos dėl ne nuo mūsų priklausančių veiksnių. Jei dėl to patyrėte išlaidų – prašome susisiekti su mumis, manau rasime būdą kaip šias išlaidas kompensuoti. Dėl kitų jūsų komentarų: Suprantame kad Jus, kad Eshopwedrop vartotojas, norite kuo greitesnio ir patogesnio pristatymo. Jūsų minėtas pokytis adrese vyko dėl to, kad paspartinti Jūsų pirkinių pristatymo greitį (išlaikant tą pačią kainą!). Deja negalime išlaikyti paslaugos visiškai be jokių pokyčių – nes ir toliau planuojame plėsti ir tobulinti Jums teikiamas galimybes  Įvesti naujas šalis, išnaudoti naujas pristatymo ar atsiėmimo galimybes, t.t.

Artūras

Viskas puiku. Pradzioj turejau abejoniu. Bet po paslaugu atlikimo ju nebeliko. Rekomenduoju. Gretas pristatymas ir kainos nesikandzioju. Rekomenduosiu savo draugams ir pati dar naudosiuos jusu paslaugomis. Sekmes jusu komandai !!!

Jurate
Parašyti atsiliepimą
Užpildykite privalomus laukelius.
Mus rasite:
Prenumeruoti naujienas
Keičiamas atsiėmimo punkto adresas
Keičiamas atsiėmimo punkto adresas