Pagrindinis Klientų atsiliepimai

PIrmąkart internetu pirkau tokį brangų daiktą – muzikos instrumentą. Visas baimes nukovė per savaitę pristatyta, nė kiek nesugadinta ir už labai padorią kainą prekė. Dabar nebebijau ir ačiū jums, kad tokios paslaugos yra.

Giedrė

Viskas puiku. Siunčiausi prekių iš Italijos. Užsisakiau vėlai antradienį, o prekes galėjau atsiimti jau pirmadienį. Užtruko viskas trumpiau nei savaitę. Rekomenduoju.

Lina

Esu labai patenkinta. Visas procesas buvo aiškus ir super greitas. Manau dar nauduosiuos ne kartą jūsų paslaugomis.

Modesta

Šiaip nesitikėjau, jog užsakymas taip greitai ir sklandžiai bus parsiųstas į Lietuvą. 10 balų, pasinaudosiu paslaugomis manau dar ne kartą!

Lukas

3 dideli (baldų) atsiemimai is UK. Svetaines puslapis aiskus ir paprastas. Sklandziai ir greitai. Rekomenduoju!

Alina

Pradėjau nuo smulkių užsakymų, vėliau perėjau prie stambesnių - iš viso jau gavau 7 siuntas. Puikiai sugalvota ir įgyvendinama paslauga, ačiū!

Viktorija

Labai patenkintas eshopwedrop paslaugomis. Siunčiuosi iš Vokietijos, Anglijos ir Prancūzijos. Nebandžiau dar iš Lenkijos. Patinka puikaus dizaino svetainė, kurioje galima matyti, kaip juda užsakytos prekės, iš sandėlio užsienyje. Labai patogi nauja atsiėmimo vieta esanti Norfos Bazės patalpose - beveik niekada nėra eilių. Mažą kambarėlį esantį Ogmios miesto pakraštyje ir ilgas eiles atsiimant baisu net priiminti. Šaunuoliai!!!

Romas

"Sveiki, prašau pradėkite dėti aukštesnės raiškos nuotrauas, kad matytusi siuntėjas." Ačiū, Alvydai, už pastabą. Šiuo metu diegiame naujas technologijas Anglijos sandėlyje, todėl pablogėjo siuntų nuotraukų kokybė. Dirbame šiuo klausimu.

Alvydas

"Eshopwedrop savo darba atlieka puikiai - siuntiniai labai greitai pasiekia Lietuva. Bet siulyciau perziureti sutartis su kurjeriais. Venipak yra blogiau negu blogai, siunta gabena jau 4 dienas, nors zadejo per 24 val. Taip pat savo pazadais apgaudineja eshopwedrop darbuotojus, kurie to pasekoje man suteikia neteisinga informacija. Labai nesmagu, kad kazkokia 3ioji salis menkina saunu Jusu darba." Ačiū už pastabą. Jau turime galimybę siuntas pristatyti su DPD kurjeriais, artimiausiu metu planuojame plėsti šį pasirinkimą.

Vadimas

Ir vėl viskas sklandžiai. Puiku, man patiko :)

Li.Na

Sveiki, servisas džiugina, tačiau kainos - pastaruoju metu labai liūdina. Kai kuriais atvejais kurjeris nuo durų iki durų pristato 30% pigiau nei jūs prašote už pristatymą nuo sandelio iki sandelio. Linkiu peržiūrėti kainodarą.

Egidijus

Viskas sklandžiai, operatyviai ir informuotai. Svetainės puslapis aiškus ir suprantamas. Pristatymas tvarkingas ir be priekaištų. Džiugina tai, kad kompanija iš "PIRK ANGLIJOJE.LT" išsiplėtė ir po kitas šalis ir, kad nebeliko registracijos mokesčio. Ačiū Jums labai ir linkiu sėkmės.

Artūras

Septyni dideli atsiesimai, daugiau nei dvidešimt siuntų iš Lenkijos ir Anglijos, nuo 100g iki 9kg, sutaupyta daugiau nei 200 eurų, apsipirkta iš tokiu parduotuvių kaip - Reserved, Amazon, Fragrance Direct, Decathlon, Cardiff Sports Nutrition, Moraj, eZebra, ANSWEAR, Broń ir t.t. Rekomenduoju!

Jevgenij

"Užsakinėju reguliariai, bet paskutiniu metu pristatymo kainos nedžiūgina. Iš kur atsiranda papildomas pakuotės mokestis ir kaip skaičiuojamas? Užsakinėjau tik iš UK. Pakuotės mokestis 3 su viršum Eur. Tik viena siunta didesnė, kitos labai mažos." Ačiū už klausimą. Pakuotės  mokestis skaičiuojamas kiekvienam siuntiniui nuo antrosios pakuotės. Jei Jūsų užsakymą sudaro daugiau nei vienas siuntinys, mes sumuojame bendrą siuntinių svorį ir pridedame pakuotės mokestį. Šis mokestis mokamas už siuntinio visą administravimo procesą nuo gavimo užsienio sandėlyje momento iki pristatymo Jums.

Dima

Vytautas: "Džiugu, kad galima patogiai apsipirkti užsienio parduotuvėse, tik galėtumėte už tą pakuotės mokestį, kurį renkate supakuoti daiktus į vieną didelę, ar kelias mažesnes siuntas, kad atvykus į venipak terminalą nereikėtų skaičiuoti pakuočių. Taip pat būtų gerai, jei fotografuotumėte gauto siuntinio siuntėjo adresą, o ne tą pusę, kurioje nurodytas pirkėjo adresas. Paslauga gera, tik reiktų truputį pasitempti." 

Vytautas

"Viskas gerai, tiktai kai kuriuose parduotuvese ju adresas netelpe tenka trumpinti." Ačiū už pastabą. Kiekviena parduotuvė turi skirtingas adreso užpildymo formas, deja, visų variantų pateikti negalime. Nurodome pilną adreso informaciją, jei pardavėjas prašytų patikslinimo.

Uab

Arvydas: "Šiaip +- viskas tvarkingai, bet kainininkas kur dingo?" Ačiū už pastabą. Kainas galite rasti čia: https://eshopwedrop.lt/files/terms/Kainininkas_galiojantis_nuo_2017-01-303.pdf

Arvydas

Pabandžiau, patiko!!!!!!! Sklandžiai ir greitai, malonu gauti pranešimus ir żinoti kur randasi siunta. Puslapyje informacijos kaip viskas vyksta pakankamai. Sėkmės jums darbe.

Li.Na

Kelintus metus naudojuosi jūsų paslaugomis. Kol kas viskas be priekaištų. Atsiunčiama greitai ir tvarkingai. Smagu, kad prisidėjo galimybė siųsti ir iš daugiau šalių.

Dalia

Nesuprantu čia išsakytų nusiskundimų, nes man visi užsakymai įvykdyti puikiai. Ar yra ką tobulint? Taip, tobulint visuomet yra ką. Pvz., būtų gerai, jei prie užsienyje gautos siuntos, atsirastų žyma, kada planuojamas pristatymas į lt sandėlį.

Gintautas

Vitalijus: "Parašykite normalų UK vidinį mobilaus numerį!!!!! Nepriima angliškos parduotuvės jūsų tarptaitinį numerį. Ir tai ne tik ebay - DAUG parduotuvių. Kodėl jus nesirupinate siuntinių saugumu? Ar sunku galu gale parašyti teisingus duomenis?????" Ačiū už pastabą. Bandykite atlikti tokius žingsnius: 1. Patikrinkite, ar pristatymo šalį pasirinkote teisingai 2. Vietoj skaičių "+44" (UK šalies telefono kodo) pabandykite įrašyti "0" (nulį) - tinka Ebay UK. 3.Įrašyti telefoną be šalies kodo +44 (t.y. tik likusius skaičius) - tinka Amazon. Telefono numeris yra veikiantis ir teisingas, tik gali būti reikalingi skirtingi formatai skirtingoms parduotuvėms.

Vitalijus

"Siekdami, kad Jūsų apsipirkimas taptų dar patogesnis, su džiaugsmu pranešame, kad persikeliame į naujas patalpas!" - kame cia patogumas? Jus kaip salies seimas - kad tik zmogui but geriau... Ačiū už komentarą. Naujos patalpos turi patogų privažiavimą klientams, patogią mašinų stovėjimo aikštelę, didesnį siuntų išdavimo punktą ir pradėjome dirbti šeštadieniais. Tikimės, kad šie patogumai bus greitai įvertinti mūsų klientų.

Justas

Domantas: "Labai nepatogus naujas atsiėmimo punkto adresas Vilniuje. Pristatymas į namus ne visiem užsakovam yra sprendimas: ne visi turi galimybes priimti užsakymus darbo vietoje darbo metu , o darbo valandos (t.y. galimybė priimti užsakymą namuose) dažnai nesutampa su išvežiojimo įmonės darbo laiku. Atsiėmimas vietoje iki šiol buvo galimybė atsiimti užsakymus patogiu (o svarbiausiai labai operatyviu) būdu - visuomeniniu transportu pasiekiamoje vietoje." Ačiū už komentarą. Naujame adrese dirbame šiek tiek patogesniu laiku. Darbo dienomis nuo 9 iki 19 val., šeštadieniais nuo 10 iki 14 val. Taip pat Jūsų išvardintiems atvejams galime pasiūlyti Venipak atsiėmimo punktus, kurie įsikūrę patogiuose miestų vietose. Visą sąrašą galite matyti čia: http://www.venipak.lt/pickup-siuntu-taskai/

Domantas

Patenkinti suteiktomis paslaugomis! Siuntos pristatytos gan greitai, informaciniai pranešimai aiškūs ir suprantami. Labai ačiū už visas konsultacijas!

Rita

"O kur rasti jusu sandelio ir kitu atsiemimo vietu darbo laika?" Mūsų atsiėmimo punktas Verkių g. 36, Vilniuje dirba darbo dienomis nuo 9 iki 19 val, penktadieniais nuo 9 iki 16 val. Venipak atsiėmimo punktų darbo laiką galite rasti čia.

Indre
Parašyti atsiliepimą
Užpildykite privalomus laukelius.
Mus rasite:
Prenumeruoti naujienas
Omniva New
Omniva New