Prisijungti
4.6

Kaip pirkti JAV?

Norite pirkti nurodant EshopWedrop Amerikos apsipirkimo adresą?

Mes labai rekomenduojame perskaityti informaciją pateiktą žemiau – Jums reikės sekti toliau nurodytus žingsnius tam, kad Jūsų siunta sėkmingai praeitų muitinės procedūras ir pasiektų Lietuvą.

Amerikos apsipirkimo adresą galite rasti savo paskyroje – Mano paskyra

Jei dar neturite EshopWedrop paskyros, prisiregistruoti galite čia

 

Kaip veikia JAV paslauga?

JAV „EshopWedrop Origin“ sandėlis yra Delavero valstijoje, kuri yra nulinio pardavimo mokesčio valstija, o tai reiškia, kad sutaupysite daug perkant internetu iš JAV. Tai reiškia, kad kiekvieną kartą, kai perkate iš internetinių mažmenininkų Amerikoje, jūsų siuntos bus siunčiamos į JAV kilmės sandėlį, o iš ten per Olandiją pristatomos į Lietuvą.

Pristatymai į JAV sandėlį priimami nuo pirmadienio iki penktadienio 9-17 val. (Niujorko laiku).

Visi siuntiniai apdorojami per 24 valandas po pristatymo.

Išvykimo datos – siuntiniai su muitinės informacija atnaujinta ir patvirtinta iki trečiadienio 9 val. rytų laiku (ET) bus įtraukti į išvykimo dieną.

Šiuo metu mes kas savaitę išvykstame iš JAV kilmės sandėlio kiekvieną trečiadienį, trečiadienį iš JFK oro uosto, Niujorke, atvykstame į Nyderlandus, o pirmadienį atliekame muitinės formalumus.

Klientai turės atnaujinti šių siuntinių muitinės duomenis iki trečiadienio 9 val. ET laiku, kad užtikrintų, jog jie išvyks tą pačią savaitę.

 

Ką daryti, kai siuntinys atkeliauja į JAV sandėlį?

Prisijunkite prie savo asmeninės paskyros ir atlikite šiuos veiksmus:

Įkelkite deklaruotų produktų kategorijų ir verčių patvirtinamuosius dokumentus (sąskaitą faktūrą, internetinio užsakymo patvirtinimą, išankstinę sąskaitą faktūrą ir kt.). Šiame dokumente turi būti aiškiai nurodytas gaminių aprašymas, kiekis ir už prekes sumokėta suma. Jei kurios nors iš šių duomenų trūksta, siuntinys negali išvykti iš JAV!

Naujajame JAV kilmės sandėlyje iš Delavero pritaikėme savo naują ir revoliucinį perpakavimo** ir matmenų keitimo paslaugų standartą visiems siuntiniams, kuriuos laikome tinkamais. Sieksime, kad kiekviena siunta, kuriai tai bus įmanoma, saugiai sumažintų jūsų siuntų apimtį ir taip sumažintume apmokestinamąjį siuntinių svorį, taip sutaupydami tolesnių pristatymo išlaidų iš JAV į jūsų adresą jūsų šalyje.

**Perpakavimas kainuoja papildomai, Baltijos šalyse 6,98 eur už dėžę / 14,98 eur už padėklą.

 

Svarbi informacija: Jei nenorite, kad atidarytume ir perpakuotume jūsų JAV siuntinį, nurodykite tai atlikdami užsakymą internetu, po savo vardo arba prieš pavardę įvesdami „000000“ (6 kartus nulinis skaičius).

Perpakuoti negalima siuntinių su specialiomis prekėmis, tokiomis kaip kompiuteriai, nešiojamieji kompiuteriai ir panašios prekės.

Aukščiau paminėtą produkto kategorijos informaciją turite užpildyti TIK ANGLŲ KALBA ir turi atitikti aprašymą, pateiktą patvirtinamuosiuose dokumentuose (sąskaitoje faktūroje arba internetiniame užsakymo patvirtinime). Tai savo ruožtu leis sukurti atitinkamus HS kodus, reikalingus atliekant muitinės formalumus.

Deklaruota vertė USD, įskaitant visus taikomus pardavimo mokesčius ir pristatymo JAV mokesčius pagal įkeltus patvirtinamuosius dokumentus. Didžiausia sistemos priimto siuntinio vertė – 2500 USD. Tai didžiausia supaprastintų eksporto formalumų vertė, kurią pripažįsta JAV muitinės institucijos.

Užpildę deklaraciją apskaičiuosime numatomą muito mokėjimą, kurį reikės sumokėti iš anksto. Jei atsiras per didelis mokėjimas arba per mažas mokėjimas, jis bus pakoreguotas baigiant galutinį mokėjimą.

Atkreipkite dėmesį: jei paskyroje nenurodysite numatytojo pristatymo adreso paskirties šalyje, būsite paraginti jį pridėti. Tai būtina sąlyga, kad siuntiniai būtų siunčiami iš JAV. Šis adresas bus deklaruojamas kaip jūsų adresas atliekant eksporto ir importo muitinės formalumus.

 

Kas atsitiks, kai siuntiniai atvyks į Nyderlandus?

Pirma, siuntiniai į Nyderlandus atvyksta sekmadienį importo muitinės formalumams atlikti (daugiau informacijos apie Importo muitinės formalumus žr.).

Atlikus siuntų muitinės formalumus, siuntos bus surūšiuotos ir iškeliauja artimiausiu numatytu išvykimu iš Olandijos į Lietuvą.

 

Jei kyla klausimų, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Klientų aptarnavimo komandos kontaktiniai duomenys: El. Pastas: info@eshopwedrop.lt , Tel. nr. +370 616 48148

Kontaktai

Turite daugiau klausimų? Susisiekite su mumis ir atsakysime į visus Jūsų klausimus

Lankantis Eshopwedrop.lt tinklapyje bus naudojami slapukai. Daugiau informacijos dėl duomenų apsaugos galite rasti čia: Privatumo politika

BLACK FRIDAY 2024
BLACK FRIDAY 2024
Prašome palaukti, kol patvirtinsime Jūsų pašto kodą