Prisijungti

Klientų atsiliepimai

“Sveiki,labai nusivyliau sitos imones veikla.Maza to,kad siuntiniai is Vokietyjos ziauriai strygo tai vienas siuntinis isviso kazkur dingo.Vietoj to kad pranestu pirkejam kad su vokisku adresu yra nesklandumu buvo nutyleta.Dabar bandau antra savaite surasti kur siuntynis.Kas dar neapsidegino tarkites is vokietyjos kad siustu tiesiai jum kainuos nedaug brangiau bet nebus problemu.” Lucjan, sveiki, dėkui už atsiliepimą. Atsiprašome  kad laikinai buvome sustabdę servisą iš Vokietijos. Dėkui kad kreipėtės į mus ir tiesiogiai. Tikiuosi šį klausimą išsprendėme.

Lucjan

“Jūsų įmonės paslaugomis pradėjau naudotis dėl siuntų iš Vokietijos. Viskas buvo gerai, naudojausi kelis kart, džiaugiausi. Tačiau, šiandien atsitiktinai apsilankęs puslapyje neberadau sandėlio Vokietijoje adreso, kainų taip pat. Tarsi nei nebūtų buvę… O prekės tai užsakytos (netikrinu kas kart, ~290 siuntų per kitas firmas gauta, bet tokio varianto nepasitaikė) ir jau pakeliui į adresą kur, pasirodo, nebus priimtos. Kad nėra galimybės gauti siuntų iš Vokietijos sužinojau tik pats paskambinęs jūsų telefono numeriu. Esu nepatenkintas ir nusivylęs, kad turiu atsiprašinėti siuntėjų, bandyti su jais komunikuoti ir pats ieškoti sprendimo kaip tas siuntas gauti. Variantas tiesiog gražinti prekę netinka. Be to įsigytos prekės parduodamos ne vienetais, o matuojamos tad pardavėjo požiūriu net ir gražinus ji sugadinta ir nuo to kenčia ir mano kaip pirkėjo reputacija. Tikiu, kad rasime kompromisą dėl transportavimo išlaidų ir tikiu, kad kritika bus priimta konstruktyviai (bent jau tinklapyje RAUDONAI trimituokit, kad “brangūs klientai nesiųskit dabar į Vokietiją!!!”, sms atsiųskit, nes negavau jokio laiško). Nes taip savo rankomis pasiųsti savo klientą pas konkurentus yra labai blogai.” Martynai, atsiprašome kad nuvylėme. Iškilo neeilinė situacija, dėl kurios negalėjome priimti siuntų Vokietijoje. Nors informavome visus klientus el. paštu bei paskelbėme informaciją bloge bei FB, deja gavome nusiskundimų kad ne visus klientus ši informacija pasiekė. Kviečiame pasinaudoti jau startavusiu nauju adresu Vokietijoje. Atsiprašydami, iki 2016 m. gruodžio pabaigos taikome nuolaidas siuntoms iki 35 kg. Taipogi, jei jūsų siuntos buvo grąžintos – prašome informuoti el. paštu, pateikiant siuntų sekimo numerį ir nuorodą į sekimą. Nukentėjusiems klientams pritaikysime 20 eur nuolaidą artimiausiems vežimams iš Vokietijos.

Martynas

Prekės atvyksta į LT greičiau nei tikiesi, tas net stebina  darbo organizavimas ir servisas 10 iš 10, rekomenduoju!

Ilja

“OHO, trinami atsiliepimai. Va čia tai pasišiukšlinote.” Atsiliepimai netrinami – tiesiog nepublikuojamas šlamštas ar nepageidaujama reklama.

TRINAMI ATSILIEPIMAI!!!!

“Nereikia teisintis įmonei. Jeigu ji save ir klienta gerbia, pati surinks siuntas arba kompensuos visus su jų nesėkme patirtus kliento nuostolius. Pvz. aš praradau tarp 40-100 eur + aiškinuosi kur yra mano atgal siųsta prekė už 145 Eur. Manau po visko paskaičiuosiu nuostolius ir prašysiu gražiuoju padengti. Teisinėje valstybėje gyvename.” Dėkojame už atsiliepimą. Prašome susisiekti asmeniškai – išsiaiškinsime kas būtent nutiko bei, jei tai nutiko dėl Eshopwedrop kaltės – susiderinsime dėl kompensacijos

Pritariu Artūrui.

Artūro atsiliepimas: “Pastoviai kažkokios nesąmonės. Tai adresas netikėtai pasikeičia… Tai pažymėjus, kad nori atsiimti kelias siuntas iš karto, tenka po vieną atsiiminėt (nes venipakas ne visas turi vietoje)… Tai tinklapis tvarkomas ir neįmanoma pranešt apie siuntinį… Tai dabar negaliu gauti siuntų iš Vokietijos, nes netikėtai, jie nebegali priimti siuntų Vokietijoje. O prekės jau užsakytos ir kurjeriai kelias dienas negali jų pristatyti pagal adresą (matosi pagal siuntos sekimo Nr.)… Dabar reikia pačiam rūpintis, kad siuntos būtų siunčiamos kitur, (gal net tiesiai į Lietuvą, bet už didesnę kainą) arba, kad pardavėjai grąžintų pinigus… Žodžiu, pasitikėjimas krenta vos ne po kiekvieno užsakymo. Niekada negali žinoti, kokie “bajeriai” vėl atsitiks.”   Artūrai, atsiprašau kad nuvylėme. Deja teko sustabdyti servisą iš Vokietijos dėl ne nuo mūsų priklausančių veiksnių. Jei dėl to patyrėte išlaidų – prašome susisiekti su mumis, manau rasime būdą kaip šias išlaidas kompensuoti. Dėl kitų jūsų komentarų: Suprantame kad Jus, kad Eshopwedrop vartotojas, norite kuo greitesnio ir patogesnio pristatymo. Jūsų minėtas pokytis adrese vyko dėl to, kad paspartinti Jūsų pirkinių pristatymo greitį (išlaikant tą pačią kainą!). Deja negalime išlaikyti paslaugos visiškai be jokių pokyčių – nes ir toliau planuojame plėsti ir tobulinti Jums teikiamas galimybes  Įvesti naujas šalis, išnaudoti naujas pristatymo ar atsiėmimo galimybes, t.t.

Artūras

Viskas puiku. Pradzioj turejau abejoniu. Bet po paslaugu atlikimo ju nebeliko. Rekomenduoju. Gretas pristatymas ir kainos nesikandzioju. Rekomenduosiu savo draugams ir pati dar naudosiuos jusu paslaugomis. Sekmes jusu komandai !!!

Jurate

Patiko atsiėmimo sistema – per Venipac. Sumokėjus kreditine kortele siuntimo atsiėmimas sklandus ir greitas. Tereikia turėti telefoną su gavimo SMS. Ir galima pasirinkti, kad atsiimtum punkte, kuris pakeliui iš darbo namo.

Vytautas

Būsima pirkėja: “Turiu keleta klausimu.bet DUK nerandu atsakymo.kaip galeciau jum parasyti?” Dėkojame už klausimą. Visada galite rašyti į info@eshopwedrop.lt.

busima pirkeja

Dainius: “Esu tikrai nusivyles aptarnavimo kokybe. Leki atsiimti pietu pertraukos metu siunta, nuvaziuoji ir suzinai, kad pasikeites adresas, tai tenka maltis per visa Vilniu i naujai atsidariusia vieta. Nezinau, kodel sunku informuoti el pastu apie tokius pasikeitimus. Tiek ir pirma kart nuvykus pasiimti preke, tiek ir pries kelias dienas, niekada neturima grynuju. Tenka leistas i apacioje esancia Vynoteka ir keistis pinigus. Gal jau nebe XXIa laikais daryti tokius cirkus? Sulaukiu paskutiniu prekiu ir rinksiuosi konkurentus.” Dainiau, labai atsiprašau kad nuvylėme. Apie visus pasikeitimus informuojame el. paštu žinutėse apie siuntų statuso pasikeitimą, siunčiant naujienlaiškį bei kitais būdais. Pagalvojome kad būtų per daug siųsti atskirą žinutę vien su pranešimu apie pasikeitusį adresą. Dovanokite jei informavome nepakankamai. Dėl apmokėjimo – stengiamės visuomet turėti grąžos, bet kartais būtent per pietūs suplūsta daug žmonių, ir grąžos pritrūkstame. Primename, kad visuomet turite galimybę apmokėti internetu, prieš vykstant atsiimti siuntas.

Dainius

Viskas super. Tiksliai pasverta, per savaitę atvežta. Rekomenduoju.

Dainius

Viskas labai gerai,puikiai atliktas darbas,aciu.Tikrai rekomenduoju.

Andzej

Sveiki, dėkui už pastabas, ir atsiprašome už patirtus nepatogumus. Atsiėmimo punktas Vilniuje pakeistas. Dėl atsiskaitymo kortele – jau dabar galite atsiskaityti kortele internetu, prieš atvykstant. Artimiausiu metu planuojame įdiegti ir atsiskaitymus kortele atsiimant Vilniuje. “Siunta pristate laiku, viskas super. Customer service – pasibaisetinas. Atvyksti, nukreipia pas moterelia prie kurios tu stovi ir lauki stovi minuciu, kol ji pabendraus su kolege, suprantama jos reikalai yra svarbesni, negu atejusio kleinto, cia primas ispudys ;] poor customer focus, pasakius varda ri pavarde, siuntos numeri, kazka burba 10 min, po to praso paso identifikacijai, parodzius teises nuajo tipo, reikalauja paso, nes teisiu naujo tipo jai netinka, vidiniai isakymai auksciau uz sveika logika ir LR istatymu aktuose kad Vairuotojo teises yra asmens patvirtinantis dokumentas. Kortele atsiskaityt nera galimybes, 2016 metais, ka banku mokesciai dabar yra centai uz card service, israse kasos pajamu orderi ( kasos aparato neturi) pati sau, ir nedave kopijos klientui, kas jau yra pazeidimas, teko pareikalauti, dar kazkata paburbejo po nosim, dave graza po 2 centus 

Petras

Likau labai patenkinta Jūsų darbu, viskas greitai, sklandžiai, be jokių nesusipratimų. Būtinai dar naudosiuosi Jūsų paslaugomis. Ačiū.

Birutė

Jei norite kokybiškos paslaugos – rekomenduoju. Įmonė supranta, kas yra kokybiškas klientų aptarnavimas ir požiūris į klientą nustebino ypač teigiamai. Iškilo problema su siunta ir po tokios situacijos įprastai liktų neigiama nuomonė apie įmone, tačiau viskas buvo išspręsta ypač maloniai bendraujant ir operatyviai, prisitaikant prie kliento poreikių. Sėkmės jums versle!

Dalia

Puikus aptarnavimas, greitas pristatymas. Ir labai ačiū už laimėtą kuponą, niekada nieko nesu laimėjusi, tad neapsakomai pamaloninot 

Rūta

Labai operatyviai dirbate, geros kainos, gera komunikacija! Ačiū

Nerijus

Naudojausi pirma karta. Puikus aptarnavimas, malonus bendravimas su klientu, viskas laiku.Penktadieni isvyko is Vokietijos,pirmadieni jau buvo galima atsimti ofise. Esu patenkintas. Aciu!

Raimondas

Galiu pasakyti tikra profų komanda, super komunikacija, greitas iškilusių klausimų sprendimas, iš tiesų pranoko lūkesčius. Esant poreikiui visada vėl naudosiuos eshopwedrop paslaugomis. Ačiū.

Vytautas | Hooked On

Super greitai! E-mail update apie siuntos gavimą Vokietijoje! siunta nufotografuojama kai tik gaunama užsienio sandeliuose ir ją matote savo profilyje! Ir fantastiškos kainos!

Pavel

Nu Šaunuoliai Eshop “rupužiokai”, su ta Italija. SUPER

Arunas

Ačiū už pagalbą.

Paulius

Rimantas: “Susidūriau su pristatymo kainos paskaičiavimu iš oro, kai siunta iš Vokietijos (0.44 kg, 26x16x5 cm) su 20 % nuolaida, turi būti 2,9 € * 0,8 = 2.32 €, o mokėti reikėjo 2,60 €.”   Rimantai, dėkui už informaciją. Jums pritaikyta nuolaida už pastabumą 

Rimantas

Nuostabus darbas. Pirmadieni 11 val. gavo mano užsakymą Lenkijoje, antradieni 14 val. jis jau buvo paruoštas atsiimti Lietuvoje. Į visus mano klausimus buvo atsakyta momentaliai. Rekomenduoju visiems.

Leon

Algirdas rašo: “Nu gavau pirma siunta per BIJUSTA,pamates siunta nesupratau dezes kampas atklijuotas sprindzio ilgio skyle,nesupratau nu galvoju nepulsiu filmuoti, juk ne is Rusijos siunta,bet baimes buvo kol neparsiveziau namo ir nepaziurejau ar viskas viduje.Eilini karta nepaskaiciuota buvo nuolaida.Vien prie Bijustos pastatyti masina sumokejau 1 eura,gal nezinojau kur nemokamai pastatyti? Zodziu ispudziu sikart paturejau  ” Algirdai, sveiki, dėkui už komentarą. 1. Dėl apgadinto kampo – deja jau Anglijoje gauname nemažai apgadintų siuntų. Partneriai Anglijoje mano, kad betkuri siunta yra vienetinė (t.y. jums kitą kartą nebūtinai pavyks nusipirkti tokį patį daiktą), ir dėl to siunčia visas gautas siuntas į Lietuvą. Siuntos labai atsargiai pakuojamos į didesnes dėžes, todėl atkeliauja į Lietuvą tokiame pačiame stovyje kaip jas ir gavome. 2. Išsiaiškinome su Jumis tiesiogiai laiškais, kad nuolaida visgi buvo pritaikyta  3. Parkavimas gatvėje mokamas, tiesa jo kaina – 0,10 eur už 20 minučių. O pravažiavus įėjimą į pastatą, kiemuose paprastai randame vietos pasistatyti nemokamai. Taipogi pirmadieniais-ketvirtadieniais siuntos išduodamos iki 19:00, o stovėjimas mokamas tik iki 18:00. Atsiprašome kad nepaaiškinome anksčiau.

Algirdas
Parašyti atsiliepimą

Lankantis Eshopwedrop.lt tinklapyje bus naudojami slapukai. Daugiau informacijos dėl duomenų apsaugos galite rasti čia: Privatumo politika

2nd NL UK Move
2nd NL UK Move
Prašome palaukti, kol patvirtinsime Jūsų pašto kodą